Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi majiteľom zakúpenej vstupenky a/alebo používateľom internetovej stránky futurejobskills.com na strane jednej a Usporiadateľom Spoločnosť hrda.sk s.r.o. so sídlom na adrese Jelenia 1 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika, zapísaná v Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 156116/B (ďalej len hrda“) na strane druhej.
1. DEFINÍCIE POJMOV, ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. hrda.sk s.r.o.
Hrda.sk s.r.o. pre predáva vstupenky na podujatie cez internetovú stránku futurejobskills.com ako aj prostredníctvom predajných miest, sa umožňuje všetkým záujemcom o Podujatie.
1.2. PODUJATIE
Podujatie je konferencia, ktorej dátum, miesto a obsah je opísané na stránke futurejobskills.com.
1.3. USPORIADATEĽ
Usporiadateľom Spoločnosť hrda.sk s.r.o. so sídlom na adrese Jelenia 1 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika, zapísaná v Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 156116/B
1.4. PREDAJNÉ MIESTO
Predajným miestom je internetová stránka futurejobskills.com..
1.5. VSTUPENKA
Vstupenka je cenina a potvrdenie umožňujúce jej majiteľovi za poplatok vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená. Vstupenku nie je možné ponúkať na ďalší predaj, vrátiť do predaja, vymeniť alebo svojvoľne vytlačiť jej duplikát. Upravovanie, falšovanie alebo kopírovanie Vstupeniek je v rozpore s týmito VOP, ako aj príslušnými právnymi predpismi a môže vyvolať administratívno-právne, ako aj trestno-právne následky. Vstupenka je platná len s kontrolným ústrižkom, bez úprav a poškodenia, na jednorazový vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená (s výnimkou Vstupenky na Podujatie trvajúce jeden a viac dní /tzv. permanentka/, ktorá umožňuje opakovaný vstup na Podujatie počas jeho trvania), a nie je možné ju použiť na vstup na iné Podujatie. Po opustení miesta konania Podujatia je Vstupenka neplatná, s výnimkou Vstupenky na Podujatie trvajúce jeden a viac dní. Aktuálne ceny Vstupeniek sú uverejnené na Predajných miestach Hrda.sk s.r.o. a na internetovej stránke futurejobskills.com . Vstupenka slúži pre majiteľa vstupenky ako doklad o jej zakúpení. Ak záujemca o Podujatie požaduje iný doklad ako je Vstupenka, musí o takýto doklad pred zakúpením Vstupenky požiadať vopred pred kúpou vstupeniek na mailovej adrese objednavky@hrda.sk .
1.6. MAJITEĽ VSTUPENKY
Majiteľ vstupenky je osoba, ktorá si zakúpila Vstupenku na Predajnom mieste alebo priamo v Na webovom sídle konferencie prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com . Majiteľ vstupenky nesmie Vstupenku ďalej ponúkať na predaj. Odporúčame, aby Majiteľ vstupenky mal registráciu na internetovej stránke futurejobskills.com . Majiteľ vstupenky berie na vedomie, že na Podujatí alebo v súvislosti s ním môžu byť Usporiadateľom alebo tretími osobami (spracovatelia osobných údajov) zhotovované rôzne formy záznamu (podobizne, obrazovej snímky, obrazového a zvukového záznamu) napr. na umelecké účely a pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo. Hrda.sk s.r.o. nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek porušenie zákonných a iných povinností spracovateľa osobných údajov, pokiaľ ním nie je Hrda.sk s.r.o. alebo ním poverený subjekt.
1.7. PODMIENKY USPORIADATEĽA
Obchodné, predajné, nákupné, dodacie alebo iné podmienky Usporiadateľa, obchodné podmienky daného Podujatia, pokyny Usporiadateľa, usporiadateľskej služby alebo prevádzkového poriadku Podujatia.
2. DRUHY VSTUPENIEK
2.1. Klasická vstupenka
Klasická vstupenka, vystavená Predajným miestom po úhrade ceny Vstupenky v plnej výške, musí obsahovať: 1. názov Podujatia, dátum Podujatia, čas začiatku Podujatia, miesto konania Podujatia, cenu Vstupenky a označenie zakúpeného miesta na Podujatí, číslo predaja 2. dátum a čas predaja Vstupenky.
3. ZMLUVNÝ VZŤAH A ZMENA VOP
3.1. Hrda.sk s.r.o. zabezpečuje predaj Vstupeniek na Podujatie a zároveň prijíma od záujemcov o Podujatie finančné prostriedky zodpovedajúce kúpnej cene Vstupeniek na Podujatie. Uhradením ceny Vstupenky, t.j. zakúpením Vstupenky na Predajnom mieste alebo prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com vstupuje Majiteľ vstupenky vo vzťahu k Podujatiu do právneho vzťahu priamo s Usporiadateľom vybraného Podujatia. Informácie o Podujatiach sú prístupné na internetovej stránke futurejobskills.com . Zmluva medzi Usporiadateľom a Majiteľom vstupenky sa uzaviera na dobu určitú, a to do uskutočnenia Podujatia, resp. vysporiadania nárokov z nej plynúcich.
3.2. Za zmenu Podujatia zodpovedá Usporiadateľ. Hrda.sk s.r.o. Právny vzťah medzi Usporiadateľom Podujatia a Majiteľom vstupenky môžu upravovať okrem týchto VOP aj iné Podmienky usporiadateľa.
3.4. Hrda.sk s.r.o. je prevádzkovateľom internetovej stránky futurejobskills.com , a Majiteľom vstupenky alebo záujemcom o Podujatie umožňuje prístup k tejto internetovej stránke a tým aj k vykonaniu registrácie na tejto internetovej stránke.
3.5 VOP môžu byť zo strany spoločnosti Hrda.sk s.r.o. priebežne doplňované, menené a aktualizované, pričom Majiteľa vstupenky a záujemcu o Podujatie zaväzujú v znení platnom a účinnom ku dňu uzatvorenia zmluvy medzi Usporiadateľom a Majiteľom vstupenky prostredníctvom spoločnosti Hrda.sk s.r.o. v prípade kúpy, distribúcie a rezervácie Vstupenky a ku dňu zriadenia účtu na stránke futurejobskills.com v prípade zriadenia tohto účtu.
3.6 Hrda.sk s.r.o. je oprávnený meniť VOP jednostranne v primeranom rozsahu, najmä ale nie len v prípade (i) zmeny právnych predpisov, (ii) zmeny technických podmienok dodávateľov spoločnosti Hrda.sk s.r.o., (iii) zmeny výkladu právnych predpisov, (iv) zmeny technických parametrov siete Internet alebo poskytovateľov iných elektronických komunikačných služieb alebo mobilných zariadení, (v) zmeny licenčných podmienok v prípade obsahu chráneného podľa predpisov upravujúcich práva duševného a priemyselného vlastníctva, (vi) zmeny rozsahu ponuky na stránke futurejobskills.com a/alebo v Na webovom sídle konferencie, (vii) zmeny rozsahu prístupu Usporiadateľa k údajom, (viii) zmeny dodatočných distribučných kanálov alebo potenciálnych pridružených programov, (ix) zmeny v cenách, poplatkoch alebo službách poskytovaných spoločnosťou Hrda.sk s.r.o. Majiteľom vstupenky alebo záujemcom o Podujatie, a pod.
3.7 V prípade už uzatvorených zmlúv spoločnosť Hrda.sk s.r.o. oznámi zmenu VOP Majiteľom vstupenky a registrovaným používateľom prostredníctvom (i) elektronickej pošty na kontaktnú e-mailovú adresu, alebo (ii) prostredníctvom používateľského rozhrania účtu Majiteľa vstupenky alebo záujemcu o Podujatie, alebo (iii) prostredníctvom tlačovej správy uverejnenej na stránke futurejobskills.com, alebo (iv) zverejnením nového znenia VOP na stránke futurejobskills.com s tým, že zmena sa stane účinnou v lehote 30 dní od zverejnenia nového znenia VOP na stránke futurejobskills.com. Majiteľ vstupenky je v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete zmluvu s Usporiadateľom ukončiť výpoveďou s výpovednou dobou 15 dní odo dňa doručenia výpovede spoločnosti Hrda.sk s.r.o. Výpoveď podľa predchádzajúcej vety sa nevzťahuje na už kúpené Vstupenky, ktorých dodanie sa spravuje VOP v znení účinnom ku dňu uzatvorenia zmluvy medzi Usporiadateľom a Majiteľom vstupenky prostredníctvom spoločnosti Hrda.sk s.r.o. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. je vždy oprávnená jednostranne meniť VOP z akéhokoľvek dôvodu, ak sa táto zmena bude týkať len nových Majiteľov vstupeniek a/alebo záujemcov o Podujatie. V prípade zmeny pravidiel podľa Aktu o digitálnych službách (DSA) postačuje, ak spoločnosť Hrda.sk s.r.o. bude o každej významnej zmene VOP informovať podľa čl. 14 ods. 2 Aktu o digitálnych službách (DSA), a v prípade menej významných zmien postačuje informovanie prostredníctvom zverejnenia nového znenia VOP.
4. PRÁVA A POVINNOSTI MAJITEĽA VSTUPENKY
Všeobecné povinnosti Majiteľa vstupenky:
4.1 Majiteľ vstupenky je oprávnený použiť Vstupenku na jednorazový vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená (s výnimkou tzv. permanentky, t.j. Vstupenky na Podujatie trvajúce jeden a viac dní – napr. hudobné festivaly a pod.). Po opustení priestoru, v ktorom sa Podujatie uskutočňuje, stráca Vstupenka (s výnimkou tzv. permanentky) platnosť.
4.2 Majiteľ vstupenky je oprávnený využívať služby ponúkané na Podujatí. Majiteľ vstupenky je povinný na vyzvanie Usporiadateľa, resp. ním poverených osôb, predložiť platný preukaz totožnosti. Majiteľ vstupenky sa kúpou Vstupenky stáva zmluvným partnerom Usporiadateľa daného Podujatia.
4.3 Majiteľ vstupenky je povinný skontrolovať si Vstupenku a údaje na nej uvedené ihneď po úhrade ceny Vstupenky a jej obdržaní elektronickej vstupenky alebo vytlačení Vstupenky vlastnou tlačou a prípadné chyby bezodkladne reklamovať podľa bodu 10 týchto VOP.
4.4. Majiteľ vstupenky je povinný si Vstupenku (klasickú vstupenku) starostlivo uschovať ako daňový doklad. Za nedbanlivosť pri používaní sa považuje okolnosť, kedy sa Vstupenky bez veľkého úsilia a nedovoleným spôsobom môže zmocniť tretia osoba.
4.4.1 Majiteľ vstupenky je oprávnený použiť Vstupenku len k účelom, ku ktorým je určená. Akékoľvek iné použitie Vstupenky je zakázané.
4.5 Hrda.sk s.r.o. odporúča Majiteľom vstupeniek informovať sa o prípadných zmenách súvisiacich s Podujatím, na ktoré bola Vstupenka zakúpená, vrátane prípadného zrušenia Podujatia, a to na na internetovej stránke hrda.sk (časť „Zmeny a zrušenia“).
4.6 Predložením Vstupenky pri vstupe na Podujatie vyjadrí Majiteľ vstupenky súhlas s pokynmi Usporiadateľa v mieste konania Podujatia a podmienkami, ktoré sa k nim viažu a zaväzuje sa tieto dodržiavať. Pokyny Usporiadateľa, usporiadateľskej služby alebo prevádzkový poriadok Podujatia sú k dispozícii buď na internetovej stránke futurejobskills.com pri konkrétnom podujatí alebo zverejnené pred vstupom na podujatie. V prípade ich nedodržania je Usporiadateľ oprávnený postupovať v zmysle svojich pokynov, resp. pravidiel Podujatia, a to napr. aj vo forme zamedzenia ďalšej účasti Majiteľa vstupenky na Podujatí bez nároku na akúkoľvek formu refundácie ceny Vstupenky a/alebo inej ujmy Majiteľa vstupenky.
4.7 V osobitných prípadoch, ako napr. pri verejných športových podujatiach, rizikových podujatiach, na základe rozhodnutia Usporiadateľa alebo športového zväzu budú Vstupenky na dané Podujatie vystavené na konkrétne meno a priezvisko osoby, ktorá sa Podujatia zúčastní. Za správnosť poskytnutých údajov zodpovedá záujemca o Podujatie/Majiteľ vstupenky. Údaje o inej fyzickej osobe je záujemca oprávnený poskytnúť len s predchádzajúcim písomným súhlasom dotknutej osoby.
4.8 V prípade, ak si Majiteľ vstupenky kúpil Vstupenku bez registrácie, je Majiteľ vstupenky povinný pri kúpe Vstupenky pred potvrdením kúpy skontrolovať adresu elektronickej pošty, na ktorú má byť Vstupenka odoslaná. Systém vyzve Majiteľa vstupenky na skontrolovanie správnosti jeho adresy elektronickej pošty, na ktorú má byť Vstupenka odoslaná, a Majiteľ vstupenky je povinný potvrdiť jej správnosť, pričom je v plnom rozsahu zodpovedný za správnosť alebo nesprávnosť tejto adresy elektronickej pošty, a zároveň berie na seba v plnom rozsahu riziko, že v prípade nesprávnej adresy mu nebude doručená Vstupenka, pričom v takomto prípade zároveň nebude mať nárok na akúkoľvek náhradu alebo kompenzáciu voči spoločnosti Hrda.sk s.r.o. a Usporiadateľovi vrátane vrátenia ceny Vstupenky alebo odoslania náhradnej Vstupenky. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. je oprávnená ale nie povinná poskytnúť Majiteľovi vstupenky náhradnú Vstupenky a odoslať ju na správnu adresu elektronickej pošty, pričom je oprávnená takúto opravu a zaslanie náhradnej Vstupenky spoplatniť ako osobitnú službu podľa týchto VOP. o Osobitné poplatkové povinnosti Majiteľa Vstupenky a poplatky:
4.8. Ku všetkým poplatkom bude účtovaná daň z pridanej hodnoty, pričom ich konečná výška bude v súlade s právnymi predpismi uvádzaná vrátane dane z pridanej hodnoty.
5. ROZSAH SLUŽIEB, ZMENA ROZSAHU SLUŽIEB PODUJATIA
5.1. Služby ponúkané na Podujatí nie sú službami Hrda.sk s.r.o.. Pre jednotlivé Podujatia platia VŠEOBECNÉ POKYNY USPORIADATEĽA daného Podujatia. Hrda.sk s.r.o. zabezpečuje pre Usporiadateľa výlučne sprostredkovanie predaja Vstupeniek na Podujatie a iné s tým súvisiace činnosti v rozsahu udeleného plnomocenstva. Hrda.sk s.r.o. nenesie akúkoľvek zodpovednosť za obsah, charakter, kvalitu, či iné parametre Podujatia, ani za akékoľvek porušenie práv Majiteľa Vstupenky v súvislosti s Podujatím, napr. jeho zrušením. Takýto nárok je nárokom voči Usporiadateľovi a Hrda.sk s.r.o. nie je splnomocnený Usporiadateľom na žiadne právne úkony s tým spojené, pokiaľ tieto VOP neustanovujú inak.
5.2. K obmedzeniu ponuky služieb na Podujatiach a ich využitia môže dôjsť vplyvom nepriaznivej poveternostnej situácie, v dôsledku okolností súvisiacich s ročným obdobím, zdravotným stavom účinkujúcich a pod.. Usporiadateľ si vyhradzuje právo na zmenu Podujatia. V prípade, že sa objavia závažné dôvody, ktoré súvisia s obmedzením ponúkaného Podujatia, je Usporiadateľ povinný prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com, časť „Zmeny a zrušenia“ informovať Majiteľov vstupeniek a záujemcov o Podujatie o zmene, zrušení, náhradnom termíne Podujatia, prípadne o mieste a čase vracania vstupného. Majiteľ vstupenky nemá právo na žiadnu náhradu alebo zníženie ceny Vstupenky, ak sa Podujatia zúčastnil alebo ak využil navrhovaný nový termín Podujatia, a rovnako nemá nárok na náhradu iných výdavkov (doprava do miesta Podujatia, ubytovanie, strava, dodanie Vstupenky a pod.).
5.3. Pri ZMENE v Podujatí – znížení rozsahu poskytovaných služieb, sa finančné prostriedky predstavujúce príslušnú časť ceny Vstupenky vracajú Usporiadateľom v primeranom rozsahu určenom Usporiadateľom, ak Usporiadateľ neurčí inak. Miesto, čas a spôsob vrátenia príslušnej časti vstupného určí Usporiadateľ a oznámi Majiteľom vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com, časť „Zmeny a zrušenia“. V prípade, ak sa ZMENA týka len zmeny miesta a/alebo termínu konania Podujatia, bez toho, aby bol obmedzený alebo znížený rozsah poskytovaných služieb, nevznikne Majiteľovi vstupenky nárok na vrátenie Vstupného alebo jeho časti.
5.4. Pri ZRUŠENÍ Podujatia finančné prostriedky predstavujúce cenu Vstupenky vracia Usporiadateľ bez zbytočného odkladu Majiteľom vstupeniek po zverejnení oznámenia o zrušení Podujatia Usporiadateľom. Nárok na vrátenie vstupného sú Majitelia vstupeniek oprávnení uplatniť si v právnymi predpismi stanovenej lehote. Miesto, čas a spôsob vrátenia vstupného určí Usporiadateľ a oznámi Majiteľom vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com, časť „Zmeny a zrušenia“. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. a/alebo Usporiadateľ nie je povinný vrátiť Majiteľom vstupeniek cenu Vstupeniek, či už priamo alebo prostredníctvom spoločnosti Hrda.sk s.r.o., ani im zaplatiť alebo poskytnúť akúkoľvek kompenzáciu v prípade, ak je Podujatie zrušené (i) z dôvodov, ktoré boli spôsobené neodvrátiteľnou udalosťou, ktorá nemá pôvod v prevádzke Usporiadateľa a/alebo spoločnosti Hrda.sk s.r.o. (§420a ods. 3 Občianskeho zákonníka), najmä ale nie len z dôvodov na strane účinkujúcich (napr. zhoršenie zdravotného stavu a pod.), vyššej moci, živelných pohrôm, nepriaznivých poveternostných podmienok alebo počasia, štrajkov, demonštrácií, vojen, povstaní, nepokojov, teroristických útokov alebo podozrení na ne, alebo zákazov verejných podujatí alebo Podujatia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, súdom alebo právnym predpisom, alebo (ii) z dôvodov na strane Majiteľa vstupenky (§420a ods. 3 Občianskeho zákonníka), alebo (iii) z akýchkoľvek iných obdobných dôvodov uvedených v Podmienkach Usporiadateľa, a to všetko aj v prípade, ak sa namiesto zrušeného Podujatia neuskutoční náhradné Podujatie v náhradnom termíne.
5.5 Na zmenu dátumu, času, miesta alebo sedadla nie je nárok, a zmena dátumu, času, miesta alebo sedadla, a s tým spojená výmena Vstupenky je možná (i) len v prípade, ak s touto zmenou súhlasí Organizátor, alebo ju Organizátor vopred umožní, a zároveň (ii) žiadosť o takúto zmenu je doručená najmenej päť (5) pracovné dni pred Podujatím. Hrda.sk s.r.o. bude informovať Majiteľa Vstupenky o tom, že takáto zmena nie je možná, po doručení žiadosti o túto zmenu.
6. PLATBA ZA VSTUPENKY
6.1 Záujemca o Podujatie môže zaplatiť Vstupenku prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com , prípadne na predajnom mieste.
6.2. Cenu rezervovaných, resp. vybraných Vstupeniek je možné uhradiť nasledovnými spôsobmi:
6.2.1. Platobnou kartou prostredníctvom siete internet systémom CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky). Môžete zaplatiť kartami VISA a EUROCARD/MASTERCARD. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.
6.2.2. Internetbankingom prostredníctvom banky, v ktorej máte vedený účet a jej logo sa nachádza na internetovej stránke, na ktorej dokončujete rezerváciu Vstupenky.
6.2.3. V hotovosti na vybraných Predajných miestach. Pre tento spôsob platby a následnú možnosť prevzatia Vstupenky je nevyhnutné si uschovať rezervačné číslo, ako aj zadať všetky požadované údaje do registračného formulára, nakoľko oznámenie predmetných údajov bude od záujemcu o Podujatie žiadať pracovník Predajného miesta, ktorý bude dané Vstupenky vydávať.
6.2.4. Na rezerváciu/predpis platby/faktúru, pričom pre tento prípad, ak je rezervácia/predpis/faktúra uhradená prevodom z účtu, je možné Vstupenky rezervovať najneskôr v lehote do 20 dní pred konaním Podujatia, ak nie je uvedené inak v popise Podujatia alebo v pokynoch Usporiadateľa. Bližšie informácie je možné získať na objednavky@hrda.sk.
6.3. V prípadoch platby podľa bodu 6.2.1. a 6.2.2. budú finančné prostriedky predstavujúce cenu rezervovaných Vstupeniek stiahnuté zo zadaného účtu ihneď po potvrdení úhrady.
6.4. Bezprostredne po úhrade vstupenky kúpenej prostredníctvom webovej stránky futurejobskills.com a zaplatenej niektorým z online spôsobov prostredníctvom platobnej brány príde majiteľovi vstupenky na e-mail, ktorý bol uvedený pri úhrade, informácia o práve uskutočnenej objednávke. Na tento e-mail zasiela Hrda.sk s.r.o. všetky ďalšie informácie ohľadom zakúpenej vstupenky na základe pokynov Usporiadateľa, pokiaľ si ho majiteľ vstupenky nezmení vo svojom konte.
6.5. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. odporúča záujemcom o kúpu Vstupenky a Majiteľom vstupeniek informovať sa na webovej stránke futurejobskills.com pred kúpou Vstupenky o cenách, poplatkoch a možných zľavách. Informácie o zľavách pre jednotlivé Podujatia sú spravidla zobrazené na webovej stránke v popise príslušného Podujatia. Zľavu je možné nastaviť v procese nákupu podľa pokynov v popise Podujatia a v prípade oprávnenia zakúpiť si Vstupenky s touto zľavou (napr. zľava pre zdravotne postihnutých, zľava pre dieťa, zľava na základe unikátneho zľavového kódu a pod.).
6.6. Na doplatok cene podľa bodu 11.5 VOP v prípade nesprávne zobrazenej ceny Vstupenky sa primerane vzťahujú ustanovenia tohto článku.
7. DODACIE PODMIENKY
7.1. Pri rezervácii osobne na ktoromkoľvek Predajnom mieste, a to na základe rezervačného čísla.
7.2. Vytlačením na kancelársky hárok A4 prostredníctvom laserovej tlačiarne (Vstupenka vytlačená prostredníctvom iného typu tlačiarne nebude akceptovaná) bez akéhokoľvek poplatku ().
7.3. Stiahnutím vstupenky do mobilných aplikácií elektronická peňaženka (wallet), kde je vstupenka na základe internetovej rezervácie a úhrady ceny vstupenky v plnej výške stiahnutá v tejto aplikácií .
7.4. Usporiadateľ sa zaväzuje:
7.4.1. v prípade klasických vstupeniek umožniť Majiteľovi vstupenky v súlade s podmienkami uvedenými v týchto VOP vyzdvihnúť si rezervované Vstupenky na Predajných miestach, o čom je Majiteľ vstupenky informovaný prostredníctvom e-mailu, pričom aktuálny zoznam Predajných miest je na futurejobskills.com .
7.4.2. bezodkladne informovať Majiteľov vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com o všetkých zmenách, ktoré sa pri jednotlivých Podujatiach vyskytli, o ktorých je Hrda.sk s.r.o. zo strany jednotlivých Usporiadateľov informovaný.
7.5. Majiteľ Vstupenky sa zaväzuje:
7.5.1. prevziať rezervované Vstupenky v stanovenom čase pred konaním Podujatia (papierové tlačené vstupenky),
7.5.2. zaplatiť kúpnu cenu rezervovaných Vstupeniek v jej plnej výške,
7.5.3. prevziať Vstupenky uhradené prostredníctvom internetu najmenej 24 hodín pred začiatkom konania Podujatia, pričom v opačnom prípade Usporiadateľ ani Hrda.sk s.r.o. nezodpovedá za akékoľvek ujmy na strane Majiteľa vstupenky spojené s nemožnosťou vyzdvihnutia Vstupenky,
7.5.4. uviesť všetky Hrda.sk s.r.o. a Usporiadateľom požadované údaje úplne a pravdivo
7.6. Majiteľ vstupenky berie na vedomie, že:
7.6.1. za oneskorené dodanie objednaných Vstupeniek zavinené poštou, resp. expresnou zásielkovou službou alebo akéhokoľvek iného subjektu zabezpečujúceho prepravu Vstupeniek (ďalej len „prepravca“), pokiaľ ich Hrda.sk s.r.o. poskytol na prepravu včas, zodpovedá prepravca,
7.6.2. za oneskorené dodanie objednaných Vstupeniek zavinené Majiteľom vstupenky, ktorý nerešpektuje dodacie podmienky kuriéra, prepravnej spoločnosti, resp. ktorý si nevyzdvihol svoje Vstupenky včas, zodpovedá Majiteľ vstupenky,
7.6.3. za oneskorené prevzatie Vstupeniek Majiteľom vstupenky na Predajných miestach a tým oneskorený príchod na Podujatie, zodpovedá Majiteľ vstupenky,
7.6.4. za nedodanie Vstupeniek zavinené neúplným, neaktuálnym alebo akokoľvek nesprávnym zadaním poštovej adresy Majiteľom vstupenky zodpovedá Majiteľ vstupenky,
7.6.5. za nevyužitie Vstupenky na Podujatie zodpovedá Majiteľ vstupenky,
7.6.6. za skontrolovanie Vstupeniek pri prevzatí na Predajnom mieste Majiteľom vstupenky zodpovedá Majiteľ vstupenky,
7.6.7. za poškodenie a stratu zásielky zavinené expresnou zásielkovou službou alebo akéhokoľvek iného subjektu zabezpečujúceho prepravu Vstupeniek zodpovedá prepravca,
7.6.8. za zmenu alebo zrušenie Podujatia, pričom v tomto prípade bude na internetovej stránke futurejobskills.com , časť „Zmeny a zrušenia“, uvedený spôsob vrátenia zaplateného vstupného zo strany Usporiadateľa zodpovedá Usporiadateľ; Hrda.sk s.r.o. nie je subjektom povinným vrátiť vstupné Majiteľom vstupeniek, ak takýto úkon Hrda.sk s.r.o. vykonáva, robí tak v mene a na účet Usporiadateľa na základe a v rozsahu jemu udeleného plnomocenstva, a preto Hrda.sk s.r.o. nie je nositeľom akýchkoľvek záväzkov z tohto titulu voči Majiteľom Vstupeniek. Hrda.sk s.r.o. nevracia Majiteľom vstupenky cenu Vstupenky ani neuhrádza akúkoľvek kompenzáciu v prípadoch uvedených v bode 6.4 VOP alebo v prípadoch uvedených v Podmienkach Usporiadateľa.
7.7. V prípade, ak nastane situácia uvedená v bodoch 7.6.1, resp. 7.6.7, je Majiteľ vstupenky povinný bezodkladne kontaktovaťhrda.sk s.r.o. a poskytnúť jej nevyhnutnú súčinnosť na uplatnenie reklamácie u zmluvných partnerov (zvolená doručovateľská služba).
7.8. Odporúčame Majiteľom vstupeniek vyzdvihnúť/vytlačiť si zakúpené Vstupenky včas, v dostatočnom časovom predstihu pred konaním Podujatia tak, aby stihli začiatok Podujatia.
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
8.1. V prípade zakúpenia Vstupenky, vrátane jednotlivých druhov elektronických vstupeniek a/alebo , nie je možné od zmluvy s Usporiadateľom odstúpiť a žiadať vrátenie vstupného, a to bez ohľadu na to, či došlo k zakúpeniu Vstupenky priamo na Predajnom mieste alebo prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com , prípadne iných stránok využívajúcich Na webovom sídle konferencie, nakoľko v zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote, pričom zmluva na kúpu Vstupenky na Podujatie predstavuje zmluvu, na základe ktorej sa predávajúci, t.j. Usporiadateľ, zaväzuje poskytnúť Majiteľovi vstupenky službu na voľný čas, t.j. Podujatie, v dohodnutom čase, resp. lehote konania Podujatia. Vrátenie zaplatenej Vstupenky na Podujatie nie je možné, ak tieto VOP neustanovujú inak. Rovnako nie je možné žiadať vrátenie vstupného Majiteľom vstupenky v prípade nevyužitia Vstupenky.
8.2. V prípade zakúpenia Vstupenky priamo na Predajnom mieste nie je možné od zmluvy s Usporiadateľom odstúpiť a žiadať vrátenie vstupného. Vrátenie zaplatenej Vstupenky na Podujatie nie je možné, ak tieto VOP neustanovujú inak. Rovnako nie je možné žiadať vrátenie vstupného Majiteľom vstupenky v prípade nevyužitia Vstupenky.
8.3. Pri strate alebo krádeži Vstupenky je Majiteľ vstupenky povinný čo najrýchlejšie túto udalosť ohlásiť Hrda.sk s.r.o. zaslaním e-mailovej správy na adresu help@hrda.sk alebo písomného oznámenia formou poštovej zásielky na adresu Hrda.sk s.r.o., Jelenia 1 811 05 Bratislava. V prípade, ak túto udalosť ohlásil na polícii, je povinný Hrda.sk s.r.o. predložiť aj policajný záznam. V prípade, ak je možné overiť totožnosť vlastníka danej Vstupenky (t.j. ak si Majiteľ vstupenky urobil rezerváciu a/alebo zaplatil Vstupenku prostredníctvom svojej registrácie cez internet na futurejobskills.com ), Hrda.sk s.r.o. po konzultácii s Usporiadateľom a jeho výslovnom schválení, vystaví Majiteľovi vstupenky, po vyplnení čestného prehlásenia, a po uhradení poplatku za vystavenie duplikátu Vstupenky Majiteľom vstupenky vo výške uvedenej v bode 5.11. týchto VOP, novú, náhradnú Vstupenku, príp. potvrdenie, ktoré bude oprávňovať Majiteľa vstupenky k vstupu na Podujatie, na ktoré bola stratená/ukradnutá Vstupenka zakúpená.
8.4. Pri poškodení Vstupenky je Majiteľ vstupenky povinný čo najrýchlejšie túto udalosť ohlásiť Hrda.sk s.r.o. zaslaním e-mailovej správy na adresu help@hrda.sk alebo písomného oznámenia formou poštovej zásielky na adresu Hrda.sk s.r.o., Jelenia 1 811 05 Bratislava a zároveň predložiť poškodenú Vstupenku (príp. všetky jej časti) a čestné prehlásenie opisujúce spôsob poškodenia. Hrda.sk s.r.o. po konzultácii s Usporiadateľom a jeho výslovnom schválení, vystaví Majiteľovi vstupenky po uhradení poplatku za vystavenie duplikátu Vstupenky Majiteľom vstupenky vo výške uvedenej v bode 5.11. týchto VOP, novú, náhradnú Vstupenku, ktorá bude oprávňovať Majiteľa vstupenky k vstupu na Podujatie, na ktoré bola poškodená Vstupenka zakúpená.
8.5. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. je v mene a na účet Usporiadateľa oprávnená odstúpiť od zmluvy so záujemcom o kúpu Vstupenky (Majiteľom vstupenky) v prípade, ak si záujemca o kúpu Vstupenky (Majiteľ vstupenky) rezervuje a/alebo kúpi Vstupenku a/alebo súvisiace služby za cenu, ktorá bola uverejnená omylom (i) v dôsledku internej chyby zamestnanca alebo pracovníka spoločnosti Hrda.sk s.r.o. alebo Usporiadateľa, alebo (ii) v dôsledku technickej chyby Systému, alebo (iii) ide o zjavnú chybu v zobrazení ceny (napr. cena zjavne nezohľadňuje obvyklú alebo nákupnú cenu alebo je neobvykle nízka, pričom nejde o akciu, alebo v číselnom vyjadrení ceny chýba alebo je navyše jedna alebo viac číslic), a to bez ohľadu na to, že nesprávna cena je uvedená v potvrdení, ktoré bolo záujemcovi o kúpu Vstupenky (Majiteľovi vstupenky) doručené. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. je oprávnená odstúpiť od zmluvy podľa predchádzajúcej vety písomne, pričom odstúpenie je možné zaslať aj elektronickou poštou na e-mailovú adresu, ktorú záujemca o kúpu Vstupenky (Majiteľ vstupenky) použil pri rezervovaní a/alebo kúpe Vstupenky, ktorej sa odstúpenie týka, a môže mať aj podobu informácie o zrušení Vstupenky z dôvodu zobrazenia nesprávnej ceny alebo iného relevantného dôvodu podľa tohto bodu. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. následne zruší rezerváciu Vstupenku a/alebo samotnú Vstupenku, a na Vstupenku sa bude hľadieť ako na voľnú, pričom spoločnosť Hrda.sk s.r.o. ju bude ďalej ponúkať. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. je oprávnená ešte pred odstúpením od zmluvy z dôvodov podľa tohto bodu ponúknuť záujemcovi o kúpu Vstupenky (Majiteľovi vstupenky), ktorého sa toto odstúpenie týka, možnosť doplatiť cenu Vstupenky do výšky správnej ceny, pričom po doplatení ceny Vstupenky zostáva Vstupenka záujemcovi o kúpu Vstupenky (Majiteľovi vstupenky). Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. zašle v prípade doplatenia podľa predchádzajúcej vety záujemcovi o kúpu Vstupenky (Majiteľovi vstupenky) potvrdenie o zaplatení doplatku k cene Vstupenky a/alebo doklad o zaplatení celej správnej ceny Vstupenky.
9. REKLAMAČNÝ PORIADOK
9.1. V prípade, ak zakúpená Vstupenka obsahuje chyby (t.j. nie sú na nej uvedené údaje podľa bodu 2. týchto VOP, resp. obsahuje chybné údaje, je vystavená na iné ako Majiteľom vstupenky rezervované Podujatie a pod.), je Majiteľ vstupenky povinný bez zbytočného odkladu po jej obdržaní tieto chyby u Hrda.sk s.r.o. (ktorá je na tieto činnosti splnomocnená Usporiadateľom) reklamovať, a to osobne na Predajnom mieste, na ktorom bola Vstupenka zakúpená (klasická vstupenka), alebo v prípade doručenia Vstupenky prepravnou spoločnosťou (klasická vstupenka) prípadne v prípade zaslaním e-mailovej správy na adresu reklamacie@hrda.sk (žiadosti zaslané na inú e-mailovú adresu nebudú považované za reklamácie!) alebo písomnej reklamácie formou poštovej zásielky na adresu Hrda.sk s.r.o., Jelenia 1 811 05 Bratislava. V prípade reklamácie chýb klasickej vstupenky je nutné túto Vstupenku (originál) predložiť Hrda.sk s.r.o. (osobne alebo poštovou zásielkou spolu s reklamáciou). Odporúčame Majiteľovi vstupenky skontrolovať zásielku ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu doručovateľa. V prípade zistenia existencie chyby a/alebo v prípade ak zásielka nie je kompletná, je zástupca doručovateľa povinný na žiadosť kupujúceho vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe chyby, ktorého správnosť potvrdí svojim podpisom Majiteľ vstupenky. Ak zásielka nie je kompletná, resp. ak ide o zjavnú chybu v zmysle čl. 13.1 týchto VOP, ktorú Majiteľ vstupenky mohol zistiť kontrolou pri doručení zásielky a ktorú bezodkladne neoznámil Hrda.sk s.r.o., neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak Majiteľ vstupenky preukáže, že reklamované chyby existovali už v čase prevzatia zásielky Majiteľom vstupenky, resp. ak sa údaje na vstupenke nezhodujú s údajmi na objednávke Majiteľa vstupenky. Na základe súdneho rozhodnutia (judikátu) v spore medzi kupujúcim a predávajúcim ohľadom (ne)prevzatia poškodeného (chybného) tovaru, musí byť z textu obchodných podmienok úplne jednoznačné, že povinnosť vyhotoviť Zápis o škode sa vzťahuje na kuriéra ako zástupcu predávajúceho a nie na kupujúceho. Inak by to SOI hodnotila ako ukladanie povinnosti bez právneho dôvodu.
9.2. V prípade reklamácie chýb Vstupenky na Predajnom mieste bude reklamácia vybavená bezodkladne pracovníkom Predajného miesta a Majiteľovi vstupenky bude ponúknuté náhradné riešenie (napr. vystavená nová Vstupenka).
9.3. V prípade reklamácie chýb Vstupenky prostredníctvom e-mailu alebo pošty, Hrda.sk s.r.o. v lehote do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie (vrátane originálu Vstupenky, ak sa jedná o klasickú vstupenku) zašle Majiteľovi vstupenky rovnakou formou (e-mailom alebo prostredníctvom poštovej zásielky) potvrdenie o prijatí reklamácie a v závislosti od termínu Podujatia navrhne Majiteľovi vstupenky spôsob odstránenia chýb Vstupenky (zašle novú Vstupenku /klasickú vstupenku, elektronickú vstupenku/, umožní Majiteľovi vstupenky vytlačiť si novú Vstupenku //, zašle zoznam Predajných miest, kde bude možné osobne si prevziať novú Vstupenku a pod.). Reklamácia chýb bude zamietnutá po uskutočnení Podujatia, prípadne po jeho zrušení.
9.4. V prípade reklamácie iných skutočností prostredníctvom e-mailu alebo pošty Hrda.sk s.r.o. v lehote do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie (vrátane originálu Vstupenky, ak sa jedná o klasickú vstupenku) zašle Majiteľovi vstupenky rovnakou formou (e-mailom alebo prostredníctvom poštovej zásielky) potvrdenie o prijatí reklamácie. Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote.
9.5. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorýmhrda.sk s.r.o. vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Hrda.sk s.r.o. porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Hrda.sk s.r.o. so žiadosťou o nápravu. Ak Hrda.sk s.r.o. na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim Hrda.sk s.r.o. je Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, odbor výkonu dozoru, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
9.6. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke www.europa.eu/consumers/odr/
10. VRÁTENIE VSTUPNÉHO
10.1. V prípade zmeny alebo zrušenia Podujatia je Majiteľ vstupenky povinný informovať sa o spôsobe, mieste a čase vrátenia vstupného na internetovej stránke futurejobskills.com, v časti „Zmeny a zrušenia“. V prípade, ak bude vstupné vrátené prostredníctvom Hrda.sk s.r.o., bude informácia o tom, že Hrda.sk s.r.o., je splnomocnená Usporiadateľom na vrátenie vstupného v oznámení na internetovej stránke futurejobskills.com, v časti „Zmeny a zrušenia“. Majiteľ vstupenky v takom prípade zašle žiadosť o vrátenie vstupného formou (i) emailovej správy na adresu reklamacie@hrda.sk (žiadosti zaslané na inú e-mailovú adresu nebudú považované za žiadosti o vrátenie vstupného!) alebo (ii) poštovej zásielky na adresu Hrda.sk s.r.o., Jelenia 1 811 05 Bratislava alebo prostredníctvom (iii) formulára "Žiadosť o refundáciu", ktorý Majiteľ vstupenky vyplní a priloží k nemu doklady podľa inštrukcií na obrazovke, prostredníctvom ktorého si Majiteľ vstupenky ďalej vyberie z dostupných možností refundácie vstupného, a následne ho odošle kliknutím na príslušné tlačidlo. Formulár podľa bodu (iii) predchádzajúcej vety je prístupný v rozhraní registrovaného účtu Majiteľa vstupenky na internetovej stránke futurejobskills.com (článok 7 týchto VOP), pričom podmienkou je, že e-mailové adresy Majiteľa vstupenky, ktoré Majiteľ vstupenky zadal pri nákupe Vstupenky a pri registrácii účtu, sú totožné. K žiadosti o vrátenie peňazí, ak bola úhrada realizovaná cez internet, je potrebné doložiť relevantný doklad o tejto úhrade (detail platby), Vstupenky a číslo účtu, na ktoré žiadate peniaze za zrušené/zmenené Podujatie uhradiť. Ak si klient zvolil druh vstupenky , doloží čestné prehlásenie, že Vstupenku nepoužil na vystavenie duplikátu alebo nezneužil iným spôsobom a bude si cenu za Vstupenku nárokovať len jedenkrát. V prípade, ak peniaze príde vyzdvihnúť iná osoba ako Majiteľ vstupenky, je potrebné Hrda.sk s.r.o. predložiť písomné splnomocnenie od Majiteľa vstupenky na prevzatie peňažných prostriedkov. V prípade, ak podľa oznamu bude vstupné vrátené priamo Usporiadateľom (Hrda.sk s.r.o. nebude splnomocnená na vrátenie vstupného), zašle Majiteľ vstupenky žiadosť o vrátenie vstupného priamo na adresu Usporiadateľa uvedenú v oznámení. Hrda.sk s.r.o. zároveň upozorňuje, že pri vracaní vstupného vystupuje v mene a na účet Usporiadateľa, ktorý ho splnomocnil na vybavovanie žiadostí o vrátenie vstupného a vyplácanie refundovaného vstupného. Hrda.sk s.r.o. nie je povinný vybavovať žiadosti o vrátenie vstupného, ani vracať vstupné v prípade, ak ho Usporiadateľ na tieto činnosti nesplnomocnil, takéto splnomocnenie odvolal alebo neposkytol spoločnosti Hrda.sk s.r.o. finančné prostriedky potrebné na vrátenie vstupného.
10.2. Hrda.sk s.r.o. nezodpovedá za Usporiadateľa ani za Podujatie, zmluvný vzťah (vo vzťahu ku konkrétnemu Podujatiu) je uzavretý medzi Usporiadateľom a Majiteľom vstupenky, ktorý je povinný dodržiavať Prevádzkový poriadok, pokyny Usporiadateľa a usporiadateľskej služby. V prípade zrušenia/zmeny Podujatia nemá Majiteľ vstupenky nárok na vrátenie ceny za služby spojené s dodaním Vstupenky, ako je poštovné a balné a pod.
10.3. Náhrada iných výdavkov (doprava do miesta Podujatia, ubytovanie, strava, archivačný poplatok, poistenie vstupeniek, dodanie vstupenky a pod.) sa neposkytuje.
10.4. Zaslanie žiadosti o vrátenie vstupného nepredstavuje uplatnenie reklamácie v zmysle odseku 10. (Reklamačný poriadok) týchto VOP.
10.5. Osobitné podmienky pre vrátenie vstupného v súvislosti s mimoriadnou situáciou, núdzovým stavom alebo výnimočným stavom vyhláseným v súvislosti s ochorením COVID-19: Práva Majiteľov vstupeniek v súvislosti s Podujatiami, ktoré sa v situácii spôsobenej zákazom podujatí v súvislosti s ochorením COVID-19, počas trvania mimoriadnej situácie, núdzového stavu alebo výnimočného stavu vyhláseného v súvislosti s ochorením COVID-19 (ďalej ako "Krízová situácia") alebo v čase po ich ukončení do predpismi stanoveného termínu (celé obdobie trvania Krízovej situácie ďalej ako "Krízové obdobie") neuskutočnili alebo neuskutočnia, sú upravené osobitne v súlade s §8b až 8e zákona č. 96/1991 Zb. o verejných kultúrnych podujatiach v znení neskorších predpisov (ďalej ako "Zákon o verejných kultúrnych podujatiach"). Ustanovenia týchto VOP, ktoré sú v rozpore s §8b a 8e Zákona o verejných kultúrnych podujatiach sa vo vzťahu k Podujatiam, ktoré sa z dôvodu Krízovej situácie v Krízovom období neuskutočnili, neuplatnia, ak nie je ďalej uvedené inak. Práva Majiteľov vstupeniek v súvislosti s Podujatiami, ktoré sa z dôvodu Krízovej situácie v Krízovom období neuskutočnili sú osobitne upravené v tomto bode 11.5 VOP a jeho podbodoch nasledovne: A. Podmienky pre obdobie od 10. marca 2020 do 31. decembra 2020:
10.5.1. Ak sa Podujatie z dôvodu Krízovej situácie v Krízovom období neuskutočnilo v období od 10. marca 2020 do 31. decembra 2020, Usporiadateľ je oprávnený • predĺžiť platnosť Vstupenky, pokiaľ sa toto Podujatie uskutoční v náhradnom termíne do 31. decembra 2021 alebo • ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku (voucher) v hodnote ceny Vstupenky s možnosťou výberu iného podujatia Usporiadateľa alebo inej osoby spolupracujúcej s Usporiadateľom s platnosťou najmenej do 31. decembra 2021, alebo • vrátiť cenu Vstupenky do trinástich (13) mesiacov od neuskutočnenia tohto Podujatia, ak Majiteľ vstupenky v lehote stanovenej Usporiadateľom (i) odmietol predĺženie podľa písmena (a) a zároveň neprijal ponuku podľa písmena (b) a/alebo (ii) si uplatnil u Usporiadateľa nárok na vrátenie ceny Vstupenky. V prípade, ak sa Podujatie bude konať v náhradnom termíne, a Majiteľ vstupenky súhlasí s predĺžením platnosti Vstupenky podľa bodu 11.5.1 písmena (a) týchto VOP, nie však s určeným náhradným termínom Podujatia, Usporiadateľ môže ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku podľa bodu 11.5.1 písmena (b) týchto VOP, ak je to možné a Majiteľ vstupenky s tým súhlasí. Majiteľovi vstupenky, ktorý súhlasil s predĺžením platnosti Vstupenky, ale nesúhlasil s náhradným termínom Podujatia, a zároveň nesúhlasil s ponukou poukážky podľa bodu 11.5.1 písmena (b) týchto VOP alebo sa k ponuke tejto poukážky vôbec nevyjadril, je Usporiadateľ povinný vrátiť cenu Vstupenky v lehote podľa bodu 11.5.1 písmena (c) týchto VOP.
10.5.2. Majiteľ vstupenky je povinný vykonať voľbu medzi nárokmi uvedenými v bode 11.5.1 týchto VOP v termíne alebo lehote stanovenej Usporiadateľom. V prípade, ak Majiteľ vstupenky v uvedenom období (lehote) voľbu nároku vôbec nevykoná, Podujatie sa bude konať v náhradnom termíne, a Majiteľ vstupenky nevyjadrí svoj nesúhlas s týmto náhradným termínom podľa bodu 11.5.2 týchto VOP, bude platnosť Vstupenky automaticky predĺžená bez možnosti dodatočného vykonania volieb podľa bodu 11.5.1 týchto VOP. V ostatných prípadoch sa bude postupovať podľa bodu 11.5.4 týchto VOP.
10.5.3. V prípade, ak sa Podujatie nebude konať ani v náhradnom termíne, môže Usporiadateľ ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku podľa bodu 11.5.1 písmeno (b) týchto VOP. Majiteľovi vstupenky, ktorý nesúhlasil s ponukou poukážky podľa predchádzajúcej vety, je Usporiadateľ povinný vrátiť cenu Vstupenky v lehote podľa bodu 11.5.1 písmena (c) týchto VOP. B. Podmienky pre obdobie od 1. januára 2021 do 31. decembra 2021:
10.5.4. Ak sa Podujatie z dôvodu Krízovej situácie v Krízovom období neuskutočnilo v období od 1. januára 2021 do 30. júna 2021, Usporiadateľ je oprávnený • predĺžiť platnosť Vstupenky, pokiaľ sa toto Podujatie uskutoční v náhradnom termíne do 30. júna 2022 alebo • ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku (voucher) v hodnote ceny Vstupenky s možnosťou výberu iného podujatia Usporiadateľa alebo inej osoby spolupracujúcej s Usporiadateľom s platnosťou najmenej do 30. júna 2022, alebo • vrátiť cenu Vstupenky do trinástich (13) mesiacov od neuskutočnenia tohto Podujatia, ak Majiteľ vstupenky v lehote stanovenej Usporiadateľom (i) odmietol predĺženie podľa písmena (a) a zároveň neprijal ponuku podľa písmena (b) a/alebo (ii) si uplatnil u Usporiadateľa nárok na vrátenie ceny Vstupenky. V prípade, ak sa Podujatie bude konať v náhradnom termíne, a Majiteľ vstupenky súhlasí s predĺžením platnosti Vstupenky podľa bodu 11.5.4 písmena (a) týchto VOP, nie však s určeným náhradným termínom Podujatia, Usporiadateľ môže ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku podľa bodu 11.5.4 písmena (b) týchto VOP, ak je to možné a Majiteľ vstupenky s tým súhlasí. Majiteľovi vstupenky, ktorý súhlasil s predĺžením platnosti Vstupenky, ale nesúhlasil s náhradným termínom Podujatia, a zároveň nesúhlasil s ponukou poukážky podľa bodu 11.5.4 písmena (b) týchto VOP alebo sa k ponuke tejto poukážky vôbec nevyjadril, je Usporiadateľ povinný vrátiť cenu Vstupenky v lehote podľa bodu 11.5.4 písmena (c) týchto VOP.
10.5.5. Majiteľ vstupenky je povinný vykonať voľbu medzi nárokmi uvedenými v bode 11.5.4 týchto VOP v termíne alebo lehote stanovenej Usporiadateľom. V prípade, ak Majiteľ vstupenky v uvedenom období (lehote) voľbu nároku vôbec nevykoná, Podujatie sa bude konať v náhradnom termíne, a Majiteľ vstupenky nevyjadrí svoj nesúhlas s týmto náhradným termínom podľa bodu 11.5.5 týchto VOP, bude platnosť Vstupenky automaticky predĺžená bez možnosti dodatočného vykonania volieb podľa bodu 11.5.4 týchto VOP. V ostatných prípadoch sa bude postupovať podľa bodu 11.5.5 týchto VOP.
10.5.6. V prípade, ak sa Podujatie nebude konať ani v náhradnom termíne, môže Usporiadateľ ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku podľa bodu 11.5.4 písmeno (b) týchto VOP. Majiteľovi vstupenky, ktorý nesúhlasil s ponukou poukážky podľa predchádzajúcej vety, je Usporiadateľ povinný vrátiť cenu Vstupenky v lehote podľa bodu 11.5.4 písmena (c) týchto VOP. C. Podmienky pre obdobie od 1. januára 2022:
10.5.7. Ak sa Podujatie z dôvodu Krízovej situácie v Krízovom období neuskutočnilo v období od 1. januára 2022 do skončenia Krízovej situácie alebo do 31. decembra 2022, ak sa Krízová situácia skončí skôr ako 31. decembra 2022, Usporiadateľ je oprávnený • predĺžiť platnosť Vstupenky, pokiaľ sa toto Podujatie uskutoční v náhradnom termíne do 31. decembra 2023 alebo • ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku (voucher) v hodnote ceny Vstupenky s možnosťou výberu iného podujatia Usporiadateľa alebo inej osoby spolupracujúcej sUsporiadateľom s platnosťou najmenej do 31. decembra 2023, alebo • vrátiť cenu Vstupenky do trinástich (13) mesiacov od neuskutočnenia tohto Podujatia, ak Majiteľ vstupenky v lehote stanovenej Usporiadateľom (i) odmietol predĺženie podľa písmena (a) a zároveň neprijal ponuku podľa písmena (b) a/alebo (ii) si uplatnil u Usporiadateľa nárok na vrátenie ceny Vstupenky. V prípade, ak sa Podujatie bude konať v náhradnom termíne, a Majiteľ vstupenky súhlasí s predĺžením platnosti Vstupenky podľa bodu 11.5.7 písmena (a) týchto VOP, nie však s určeným náhradným termínom Podujatia, Usporiadateľ môže ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku podľa bodu 11.5.7 písmena (b) týchto VOP, ak je to možné a Majiteľ vstupenky s tým súhlasí. Majiteľovi vstupenky, ktorý súhlasil s predĺžením platnosti Vstupenky, ale nesúhlasil s náhradným termínom Podujatia, a zároveň nesúhlasil s ponukou poukážky podľa bodu 11.5.7 písmena (b) týchto VOP alebo sa k ponuke tejto poukážky vôbec nevyjadril, je Usporiadateľ vráti cenu Vstupenky v lehote podľa bodu 11.5.7 písmena (c) týchto VOP.
10.5.8. Majiteľ vstupenky je povinný vykonať voľbu medzi nárokmi uvedenými v bode 11.5.7 týchto VOP v termíne alebo lehote stanovenej Usporiadateľom. V prípade, ak Majiteľ vstupenky v uvedenom období (lehote) voľbu nároku vôbec nevykoná, Podujatie sa bude konať v náhradnom termíne, a Majiteľ vstupenky nevyjadrí svoj nesúhlas s týmto náhradným termínom podľa bodu 11.5.8 týchto VOP, bude platnosť Vstupenky automaticky predĺžená bez možnosti dodatočného vykonania volieb podľa bodu 11.5.7 týchto VOP. V ostatných prípadoch sa bude postupovať podľa bodu 11.5.8 týchto VOP.
10.5.9. V prípade, ak sa Podujatie nebude konať ani v náhradnom termíne, môže Usporiadateľ ponúknuť Majiteľovi vstupenky poukážku podľa bodu 11.5.7 písmeno (b) týchto VOP. Majiteľovi vstupenky, ktorý nesúhlasil s ponukou poukážky podľa predchádzajúcej vety, je Usporiadateľ povinný vrátiť cenu Vstupenky v lehote podľa bodu 11.5.7 písmena (c) týchto VOP. D. Spoločné ustanovenia v súvislosti s Krízovou situáciou:
10.5.10. Predĺženie platnosti Vstupeniek a náhradné termíny Podujatí, ktoré sa nemohli z dôvodu Krízovej situácie v Krízovom období uskutočniť, budú zverejnené na webovom portáli futurejobskills.com. Náhradný termín Podujatia bude Majiteľom vstupeniek pri predĺžení platnosti Vstupeniek oznámený prostredníctvom elektronickej pošty alebo prostredníctvom webového portálu futurejobskills.com spolu s oznámením o predĺžení platnosti Vstupeniek, a v ostatných prípadoch bude zverejnený najneskôr šesťdesiat (60) dní pred náhradným termínom Podujatia.
10.5.11.Usporiadateľ vráti cenu Vstupenky Majiteľovi vstupenky v lehote stanovenej právnymi predpismi, ak Majiteľ vstupenky písomne oznámi Usporiadateľovi údaje potrebné na vrátenie ceny Vstupenky (meno a priezvisko, číslo bankového účtu, poštová adresa Majiteľa vstupenky).
10.5.12.Zákazom Podujatia v súvislosti s ochorením COVID-19 sa rozumie aj obmedzenie. Podujatia v súvislosti s ochorením COVID-19, najmä obmedzenie počtu účastníkov Podujatia alebo iné preventívne opatrenia sťažujúce uskutočnenie podujatia. Ustanovenia § 8a až 8e Zákona o verejných kultúrnych podujatiach a bod 11.5 VOP sa vzťahujú aj na prípady, v ktorých sa podujatie neuskutočnilo, pretože bolo zrušené usporiadateľom podujatia z preventívnych dôvodov.
11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A SÚKROMIA A OSOBITNÉ USTANOVENIA PODĽA AKTU O DIGITÁLNYCH SLUŽBÁCH (DSA)
11.1.hrda.sk s.r.o.,. ako prevádzkovateľ internetovej stránky futurejobskills.com , spracúva osobné údaje fyzických osôb - používateľov internetovej stránky/záujemcov o Podujatie a/alebo Majiteľov vstupenky (ďalej len "dotknuté osoby") ako prevádzkovateľ v zmysle článku 4 ods. 7 Všeobecného nariadenia o ochrane údajov (General Data Protection Regulation) (ďalej len "GDPR").
11.2. Aby mohol záujemca o Podujatie využiť služby Hrda.sk s.r.o., t.j. realizovať rezerváciu a/alebo kúpu Vstupenky na Podujatie prostredníctvom Webového sídla konferencie na internetovej stránke futurejobskills.com, vrátane s tým súvisiacich úkonov (doručenie Vstupeniek prepravnou spoločnosťou/kuriérom, vybavenie reklamácie, vrátenie vstupného a pod.), musí spoločnosti Hrda.sk s.r.o. poskytnúť svoje osobné údaje, a to v rozsahu podľa zvolených/požadovaných služieb. Bez poskytnutia týchto osobných údajov nie je zo strany Hrda.sk s.r.o. možné služby Webového sídla konferencie záujemcovi o Podujatie a/alebo Majiteľovi vstupenky poskytnúť (napr. bez poskytnutia e-mailovej adresy nie je možné uskutočniť rezerváciu Vstupenky, bez poskytnutia čísla účtu nie je možné zrealizovať vrátenie vstupného za zrušené Podujatie Majiteľovi vstupenky, bez adresy nie je možné zaslať vstupenky prepravnou spoločnosťou a pod.). Účelom spracúvania osobných údajov dotknutých osôb je teda plnenie zákonných a zmluvných povinností z kúpnej zmluvy, prevádzka Webového sídla konferencie a využitie jeho služieb. Právnym základom je plnenie zmluvných a zákonných povinností spoločnosti Hrda.sk s.r.o. vo vzťahu k dotknutej osobe, a prípadne oprávnený záujem na uplatnenie nárokov, ak spoločnosti Hrda.sk s.r.o. zo vzťahu s dotknutou osobou takéto nároky vzniknú.
11.3. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. okrem toho spracúva osobné údaje dotknutých osôb aj na základe svojho oprávneného záujmu. Oprávneným záujmom Hrda.sk s.r.o. je zvýšenie využitia Webového sídla konferencie, t.j. podpora sprostredkovaného predaja Vstupeniek na Podujatia používateľom internetovej stránky futurejobskills.com.
11.4. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. osobné údaje dotknutých osôb v nasledovnom rozsahu: e-mailová adresa, meno a priezvisko, dodacia adresa / fakturačná adresa, telefónne číslo, informácie o objednávke (názov Podujatia, cena Vstupenky, číslo rezervácie, dátum úhrady, VS, druh Vstupenky, miesto v hľadisku), informácie o Benefitovej poukážke (v prípade, ak bola pri kúpe Vstupenky použitá), číslo účtu, príp. detail platby (v prípade, ak došlo k zrušeniu Podujatia a vráteniu vstupného prostredníctvom Hrda.sk s.r.o.), online identifikátory (cookies, FB pixel kódy, Google Adwords kódy).
11.4.1 V prípade, ak bola adresa elektronickej pošty dotknutej osoby získaná v súvislosti s predajom tovaru a služieb dotknutej osobe a v súlade s právnymi predpismi, v zmysle predpisov upravujúcich elektronické komunikácie, predpokladá sa, že dotknutá osoba vopred udelila súhlas so zasielaním marketingových ponúk týkajúcich sa rovnakých alebo podobných tovarov a služieb elektronickou poštou. Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. poskytuje možnosť jednoducho a bezplatne kedykoľvek odmietnuť takéto používanie adresy elektronickej pošty dotknutej osoby v čase jej získania a pri každej doručenej správe, ak dotknutá osoba takéto použitie predtým neodmietla.
11.5. V prípade, ak Usporiadatelia Podujatí v súvislosti s predajom Vstupeniek na Podujatie poveria Hrda.sk s.r.o. ako sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov záujemcov o Podujatie, táto informácia (vrátane totožnosti Usporiadateľa ako prevádzkovateľa a rozsahu spracúvaných osobných údajov) bude uvedená v popise daného Podujatia.
11.6. Hrda.sk s.r.o. na zabezpečenie spracúvania osobných údajov dotknutých osôb správnym, zákonným a transparentným spôsobom ustanovila zodpovednú osobu, s ktorou sa môžete skontaktovať prostredníctvom e-mailovej správy na adrese zodpovednaosoba@hrda.sk alebo poštou na adrese Hrda.sk s.r.o., Zodpovedná osoba, Hrda.sk s.r.o., Jelenia 1 811 05 Bratislava. Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje po prihlásení sa do svojej registrácie na internetovej stránke futurejobskills.com v časti „Nastavenia“. O zmazanie registrácie je potrebné požiadať zaslaním žiadosti na adresu zodpovednaosoba@hrda.sk.
11.7. Ostatné pravidlá a podmienky spracúvania osobných údajov, ich ochrany ako aj ochrany súkromia, sú upravené vo Všeobecných pravidlách ochrany osobných údajov, Pravidlách ochrany osobných údajov pri marketingových aktivitách a Pravidlách používania "cookies", ktoré sú uverejnené na našej stránke https://futurejobskills.com/Article/18230. Tento článok 14 je doplnením pravidiel uvedených v predchádzajúcej vete.
11.8 Osobitné pravidlá podľa Aktu o digitálnych službách (DSA): Základné informácie:
11.8.1 Táto časť VOP upravuje osobitné pravidlá podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2065 z 19. októbra 2022 o jednotnom trhu s digitálnymi službami a o zmene smernice č. 2000/31/ES (akt o digitálnych službách) (ďalej ako "Akt o digitálnych službách").
11.8.2 Stránka futurejobskills.com a Systém Ticketportál predstavujú online platformu podľa čl. 3 písm. i) Aktu o digitálnych službách (DSA), ktorá umožňuje spotrebiteľom uzatvárať s obchodníkmi zmluvy na diaľku.
11.8.3 Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. nie je v rozsahu upravenom v Akte o digitálnych službách (DSA) zodpovedná za činnosť a informácie používateľov jej služieb vrátane Usporiadateľov. Závadný obsah, oznámenia o závadnom obsahu a vybavovanie sťažností:
11.8.4 Nasledujúci obsah na stránke futurejobskills.com a v Na webovom sídle konferencie je považovaný za nezákonný alebo v rozpore s podmienkami používania súvisiacich služieb: § Obsah je v rozpore s právnymi predpismi, najmä ale nie len s Trestným zákonom a zákonom o priestupkoch. § Obsah je v rozpore s dobrými mravmi. § Obsah je v rozpore so zásadami poctivého obchodného styku. § Obsah je v rozpore s rozhodnutiami súdov a/alebo orgánov verejnej moci. § Obsah je v rozpore s etickými kódexami, ktoré sa spoločnosť Hrda.sk s.r.o. zaviazala dodržiavať. § Obsah neoprávnene zasahuje do práv alebo právom chránených záujmov akýchkoľvek osôb vrátane spoločnosti Hrda.sk s.r.o. a s ňou prepojených osôb, ich zamestnancov, ich štatutárnych zástupcov a členov ich orgánov. § Obsah zasahuje do práv alebo právom chránených záujmov akýchkoľvek tretích osôb. § Obsah ohrozuje alebo poškodzuje dobrú povesť alebo meno spoločnosti Hrda.sk s.r.o. alebo s ňou prepojených osôb. § Obsah obsahuje reklamu alebo obchodné informácie tretích osôb, ktorá nie je podstatou ponúkaného Podujatia, a priamo nesúvisí s ponúkaným Podujatím. § Obsah obsahuje reklamu alebo obchodné informácie o konkurencii spoločnosti Hrda.sk s.r.o. alebo s ňou prepojených osôb. § Obsah sa netýka priamo ponúkaného Podujatia. § Usporiadateľ viaže poskytnutie ďalších informácií na zaplatenie osobitnej odplaty a to vrátane ale nie len prostredníctvom platených SMS správ alebo volaní na telefónne čísla s osobitnou tarifou. § Obsah je závadný z iných dôvodov podľa VOP alebo právnych predpisov.
11.8.5 V prípade, ak Majiteľ vstupenky alebo záujemca o Podujatie má podozrenie, že na stránke futurejobskills.com alebo v Na webovom sídle konferencie je šírený nezákonný obsah alebo obsah, ktorý je v rozpore s podmienkami služby, alebo inak závadný obsah, môže túto skutočnosť oznámiť spoločnosti Hrda.sk s.r.o. V prípade, ak Majiteľ vstupenky alebo záujemca o Podujatie nebude súhlasiť s výsledkom vybavenia jeho oznámenia, má možnosť zaslať spoločnosti Hrda.sk s.r.o. sťažnosť, pričom spoločnosť Hrda.sk s.r.o. za týmto účelom zaviedla systém podľa čl. 20 Aktu o digitálnych službách (DSA). Kontaktné miesta na zasielanie oznámení a sťažností podľa tohto bodu sú uvedené na stránke https://futurejobskills.com/Article/7470.
11.8.6 Systém pre oznamovanie závadného obsahu a vybavovanie sťažností môžu okrem Majiteľov vstupeniek a záujemcov o Podujatie použiť aj Usporiadatelia.
11.8.7 Sťažnosti podávané na základe Aktu o digitálnych službách (DSA) musia byť spoločnosti Hrda.sk s.r.o. doručené do šiestich mesiacov odo dňa, kedy bol sťažovateľ informovaný o rozhodnutí o jeho sťažnosti podľa čl. 16 ods. 5 alebo čl. 17 Aktu o digitálnych službách (DSA).
11.8.8 Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. neuplatňuje pozastavovanie vybavovania oznámení a sťažností podaných prostredníctvom mechanizmov podľa Aktu o digitálnych službách (DSA) voči osobám, ktoré často podávajú zjavne neodôvodnené oznámenia a/alebo sťažnosti. V prípade, ak by sa ale vyskytli osoby, ktoré by podali viac ako dve zjavne neodôvodnené oznámenia alebo sťažnosti za jeden týždeň, spoločnosť Hrda.sk s.r.o. je oprávnená po dobu dvoch mesiacov pozastaviť a neprijímať oznámenia a sťažnosti od takýchto osôb.
11.8.9 Dotknutá osoba má možnosť využiť taktiež systém mimosúdneho riešenia sporov podľa čl. 21 Aktu o digitálnych službách (DSA). Hlavné parametre určenia poradia ponuky Podujatí:
11.8.10 Hlavnými parametrami, na základe ktorých je určované poradie zobrazovania ponuky Podujatí na stránke futurejobskills.com a v Na webovom sídle konferencie sú (i) časové hľadisko (Podujatia sú zoradené podľa dátumu ich konania) a (ii) zvýhodnená bannerová pozícia.
11.8.11 Poradie parametrov podľa bodu 11.8.10 VOP boli zvolené tak, aby zodpovedali hospodárskemu významu pre spoločnosť Hrda.sk s.r.o. a zohľadňovali používateľskú skúsenosť.
11.8.12 Mechanizmus určovania poradia Podujatí zohľadňuje charakter Podujatia a jeho relevantnosť pre spotrebiteľov podľa (i) dátumu konania Podujatia a jeho (ii) žánrového zaradenia.
11.8.13 Spoločnosť Hrda.sk s.r.o. neuplatňuje voči ponúkaným službám a produktom, ktoré by spotrebiteľom ponúkala sama alebo pre osobu, ktorá je ňou ovládaná alebo prepojená, rozdielne zaobchádzanie.
12.Záverečné ustanovenia
12.1. Záujemca o Podujatie bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito VOP oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
12.2. Ak sa uzatvára zmluva prostredníctvom internetovej stránky futurejobskills.com dochádza k uzavretiu zmluvy prejavením súhlasu záujemcu o Podujatie tým, že potvrdí na to určené pole označené „Súhlasím s kúpou vstupenky za vyššie uvedených podmienok s povinnosťou platby“, ktorým odsúhlasuje všetky predtým zobrazené údaje, najmä miesto a čas Podujatia, cenu Vstupenky, spôsob platby a prevzatia Vstupenky, prípadne iné doplnkové služby. Nárok na Vstupenku však vzniká až zaplatením vstupného. Zmluva sa uzaviera v slovenskom jazyku.
12.3 Tieto VOP sa stávajú účinnými 07.07.2024.
ORGÁN DOZORU:
Slovenská obchodná inšpekcia
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07
Bratislava odbor výkonu dozoru